Pro Loco di Monteforte dAlpone

Pro Loco di Monteforte dAlpone - Verona. Posto allestremo sud della Val dAlpone. Con i suoi 1900 ettari di terreno agricolo, 1500 dei quali a vigneto e con circa 1000 aziende iscritte allalbo, è il paese a più alta densità viticola del Veneto e forse anche dItalia. Il paese deve probabilmente il nome alla funzione difensiva assegnatagli dai Romani, che lo vollero a protezione della via Postumia. A questo periodo risale il Palazzo Vescovile. Per chi arriva dalla strada provinciale il colpo docchio s.

OVERVIEW

The site prolocomonteforte.org presently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have parsed thirteen pages within the website prolocomonteforte.org and found sixteen websites linking to prolocomonteforte.org. There are two contacts and locations for prolocomonteforte.org to help you connect with them. There are one public network accounts retained by prolocomonteforte.org. The site prolocomonteforte.org has been online for eight hundred and seventy-three weeks, twenty-five days, fifteen hours, and seven minutes.
Addresses
Oct 2007

PROLOCOMONTEFORTE.ORG TRAFFIC

The site prolocomonteforte.org is seeing variant amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for prolocomonteforte.org

Traffic ranking (by month) for prolocomonteforte.org

Traffic ranking by day of the week for prolocomonteforte.org

PROLOCOMONTEFORTE.ORG HISTORY

The site prolocomonteforte.org was first recorded on October 08, 2007. As of today, it is eight hundred and seventy-three weeks, twenty-five days, fifteen hours, and seven minutes young.
October

SPAN

LINKS TO WEBSITE

Comune di Monteforte dAlpone VR

Vai alla Navigazione Principale e al Login. Bando di concorso pubblico di n. 1 posto di istruttore direttivo-contabile. Clicca qui per vedere la graduatoria. Tari quota variabile garage - Chiarimenti. Chiarimenti sulla Tari relativa ai garage. Nuovo orario Invernale dal 29 Ottobre. Sostituzione dei contatori di energia elettrica.

manifestazionivenete.it - tutte le sagre ed eventi delle provincie del Veneto

Sfilate e concorsi di bellezza. A Giovedì 19 Aprile 2018.

WHAT DOES PROLOCOMONTEFORTE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of prolocomonteforte.org Mobile Screenshot of prolocomonteforte.org Tablet Screenshot of prolocomonteforte.org

PRO LOCO MONTEFORTE

GIAMPAOLO MENEGHELLO

P.ZZA SILVIO VENTURI, 26

MONTEFORTE D'ALPONE, MONTEFORTE D'ALPONE, 37032

IT

Tiscali Italia Srl

Tiscali Italia Srl Tiscali Italia Srl

SS 195, Km 2,300

cagliari, CA, 09122

IT

PROLOCOMONTEFORTE.ORG SERVER

We diagnosed that a single root page on prolocomonteforte.org took one thousand three hundred and seventy-nine milliseconds to download. Our crawlers could not observe a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
212.129.45.177

frodo.tiscali.it
pipino.tiscali.it

WEBSITE ICON

SERVER SOFTWARE

We detected that this domain is using the Apache/2.2.29 (Unix) mod_ssl/2.2.29 OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 operating system.

Pro Loco di Monteforte dAlpone

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "Pro Loco di Monteforte dAlpone - Verona." I noticed that the web page also stated " Posto allestremo sud della Val dAlpone." They also stated " Con i suoi 1900 ettari di terreno agricolo, 1500 dei quali a vigneto e con circa 1000 aziende iscritte allalbo, è il paese a più alta densità viticola del Veneto e forse anche dItalia. Il paese deve probabilmente il nome alla funzione difensiva assegnatagli dai Romani, che lo vollero a protezione della via Postumia. A questo periodo risale il Palazzo Vescovile. Per chi arriva dalla strada provinciale il colpo docchio s." The meta header had pro loco as the first keyword. This keyword was followed by carnevale, vallata alpone, and vino soave which isn't as important as pro loco. The other words the site uses is feste. turismo is also included and might not be seen by search parsers.

SEE MORE WEB SITES

Home - Proloco Montepulciano

Art and Culture and Free Time. Ristorante Le Logge del Vignola. Via delle Erbe, 6. Mercoledì 1 Maggio a Montepulciano.

PROLOCO di MONTEROSSO Cinque Terre

Calendario degli eventi dal 31 luglio al 30 agosto. Calendario degli eventi dal 2 luglio al 2 agosto.

Monterotondo

Proloco Monterotondo Piazza della Libertà, 30.

Associazione Proloco Monsanvitese - Ass. Pro Loco Monte San Vito

Piazza della Repubblica, 12 - 60037 MONTE SAN VITO. Cell 39 345 3770832 - 345 3770833.

Documento senza titolo

In un solo CLIK! A cura della PROLOCO Montevecchia.